خدمات دیجیتال مارکتینگ

ما با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان دیجیتال مارکتینگ خود آماده ایم تا کسب و کارهای نوپا و یا سنتی را آنلاین نموده و در فضای مجازی برای دیده شدن بهتر ، برنامه ریزی بازاریابی نوین و ارتقاء هویت بصری برند شما و در نهایت فروش بیشتر کمک نماییم.

کارشناسان ما رایگان کسب و کارتان را آنالیز و شما را راهنمایی می کنند.

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ استفاده از اینترنت ، دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، موتور های جستجو و سایر کانال ها برای دستیابی به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان ، بازاریابی دیجیتال را تکنیکی کاملا جدید می دانند که نیاز به روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتری و همچنین درک چگونگی رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.

بازاریابی دیجیتال بخش خاصی از مشتریان را مورد هدف قرارداده و تعاملی است . بهره گیری از بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است و شامل تبلیغات در صفحات نمایش نتایج جستجو ، تبلیغات ایمیل و توئیت های تبلیغاتی می شود ، بصورت کلی هر آنچه که بازاریابی را با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری همراه کند.

تفاوت بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال

بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال فرق می کند.بازاریابی اینترنتی ، تبلیغاتی است که فقط در اینترنت رخ می دهد ، در حالی که دیجیتال مارکتینگ می تواند از طریق تلفن های هوشمند ، روی سکوهای مترو یا از طریق نماش پیام در برنامه گوشی های هوشمند انجام شود.

در تفسیر دیجیتال مارکتینگ عموما از آگهی های تجاری بعنوان منبع یاد می شود ، در حالی که به اعضای تبلیغات هدفمند معمولا گیرنده گفته می شود. منابع غالبا گیرنده های کاملا مشخص و خاص را هدف قرار می دهند.

بعنوان مثال ، پس از برقراری شیفت شب در بسیاری از مناطق آمریکا ، مک دونالد جهت بالا بردن فروش خود سیاست جدیدی را بکار گرفت ، آنها با علم به آنکه کارگران بعد از شیفت کاری مبدل به مسافرانی در شهر می شدند ، این بازار را مورد هدف قرار دادند. زیرا این شرکت می دانست که این افراد بخش بزرگی از تجارت اواخر شب را تشکسل می دهند. آنها را ترغیب کرد تا برنامه جدید رستوران یاب را نصب کنند و از تبلیغات قرارداده شده در خودپردازها ، پمپ بنزین ها و همچنین در وب سایت هایی که در شب مکررا مورد بازدید قرار می گرفت استفاده نمود.

وب سایت مارکتینگ

در این مدل وب سایت محور کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است. به تنهایی کانالی بسیار قدرتمندی می باشد ، اما نیازمند رسانه ای برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید برند ، محصول و خدمات را بطور واضح و به یاد ملندنی را ارائه دهد. این پلتفرم باید سریع ، کاربر پسند (User-Friendly) ، واکنش گرا (Mobile-Friendly) و کاربردی آسان داشته باشد.

تبلیغات کلیکی (PPC) یا پراخت در ازای هر کلیک

تبلیغات PPC به بازاریابان این امکان را می دهد تا از طریق کاربرانی که دسترسی به اینترنت دارند کمپین ها را از طریق پلتفرم های تبلیغاتی کلیکی اجرا نمایند.

بازاریابان می توانند کمپین های (PPC) را در گوگل (Google) ، Pinterest ، Twitter ، LinkedIn ، Bing سایر سایت های داخلی فارسی زبان تنظیم کنند و تبلیغات خود را به افرادی نشان دهند که در جستجوی اصطلاحات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند. کمپین های کلیکی می توانند براساس ویزگی های جمعیتی مانند سن و جنسیت کاربران تقسیم شوند یا حتی علایق ، شهرو یا منطقه ی خاصی را هدف قرار دهند. محبوبترین های PPC تبلیغات Google و Facebook هستند .

بازاریابی محتوا
هدف بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق تولید محتوا می باشد . محتوا معمولا در یک وب سایت و یا پلتفرم های سوشال مدیا مانند اینستاگرام منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ ، سئو(SEO) یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شوند. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگ ها ، کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، اینفوگرافیک ها ، پادکست ها و وبینارها می باشند.
ایمیل مارکتینگ
بازاریابی ایمیلی همچنان یکی از موثرترین کانال های دیجیتال مارکتینگ می باشد. بسیاری از افراد ایمیل مارکتینگ را با هرزنامه اشتباه می گیرند ، اما این چیزی نیست که همه قسمت های ایمیل مارکتینگ را شامل شود. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی واسطه ای برای ارتباط با مشتریان احتمالی یا افراد علاقه مند به نام تجاری شما است . بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ برای اضافه کردن ایمیل مخاطبان به لیست ایمیل خود اقدام می کنند و سپس از طریق ایمیل مارکتینگ ، فیلترهای مشتریان را ایجاد می کنند تا مخاطبان را به مشتر تبدیل نمایند.

پیامک کوتاه (SMS)

شرکت ها و سازمان ها همچنین از پیامک کوتاه برای ارسال اطلاعات در مورد آخرین کمپین های خود یا ایجاد بستری برای آشنایی و آگاهی بیشتر مخاطبان و اطلاع رسانی به آنها استفاده می کنند.
سوشال مدیا مارکتینگ
هدف اصلی یک کمپین باازاریابی از طریق رسانه ای اجتماعی یا سوشال مدیا مارکتینگ آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. هر چه به بازاریابی در رسانه های اجتماعی عمیق تر می شوید ، می توانید از آن برای دریافت مستقیم و یا حتی بعنوان کانال فروش مستقیم استفاده نمایید.
بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته یکی از قدیمی ترین شکلهای بازاریابی است و اینترنت زندگی جدیدی را برای بازاریابی های قدیمی به ارمغان آورده است. بازاریابی وابسته ، با تاثیرگذاری بالا در رسانه های خود محصولات دیگران را تبلیغ می کنند و هر بار که فروش یل معرفی انجام شود ، کمیسیون دریافت می کنید . بسیاری از شرکت های مشهور مانند آمازون (در ایران عزیز دیجی کالا را می توان نام برد ) برنامه های وابسته دارند که میلیون ها دلار در ماه به وب سایت هایی که از طریق آنها محصولات را می فروشند ،کمیسیون پرداخت می کنند.
بازاریابی ویدئویی
یوتوب (YouTube) به دومین موتور جستجو مشهور تبدیل شده است ، کاربران برای تصمیم گیری در مورد خرید ، یادگیری مطالب و مقاله ها یا فقط برای سرگرمی به یوتوب روی می آوردند . پلتفرم های بازاریابی ویدئویی ، از جمله فیلم های فیسبوک ، اینستاگرام یا حتی TikTok وجود دارد که برای اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئویی استفاده می شوند. شرکت ها بیشترین موفقیت را با ادغام ویدئوها با سئو (SEO) ، بازاریابی محتوا و روش های گسترده تر بازاریابی رسانه های اجتماعی کسب می کنند.
با ما در تماس باشید