خدمات دیجیتال مارکتینگ
ما با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان دیجیتال مارکتینگ خود آماده ایم تا کسب و کارهای نوپا و یا سنتی را آنلاین نموده و در فضای مجازی برای دیده شدن بهتر ، برنامه ریزی بازاریابی نوین و ارتقاء هویت بصری برند شما و در نهایت فروش بیشتر کمک نماییم.
کارشناسان ما رایگان کسب و کارتان را آنالیز و شما را راهنمایی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ استفاده از اینترنت ، دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، موتور های جستجو و سایر کانال ها برای دستیابی به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان ، بازاریابی دیجیتال را تکنیکی کاملا جدید می دانند که نیاز به روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتری و همچنین درک چگونگی رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.
بازاریابی دیجیتال بخش خاصی از مشتریان را مورد هدف قرارداده و تعاملی است . بهره گیری از بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است و شامل تبلیغات در صفحات نمایش نتایج جستجو ، تبلیغات ایمیل و توئیت های تبلیغاتی می شود ، بصورت کلی هر آنچه که بازاریابی را با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری همراه کند.
تفاوت بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال
بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال فرق می کند.بازاریابی اینترنتی ، تبلیغاتی است که فقط در اینترنت رخ می دهد ، در حالی که دیجیتال مارکتینگ می تواند از طریق تلفن های هوشمند ، روی سکوهای مترو یا از طریق نماش پیام در برنامه گوشی های هوشمند انجام شود.
در تفسیر دیجیتال مارکتینگ عموما از آگهی های تجاری بعنوان منبع یاد می شود ، در حالی که به اعضای تبلیغات هدفمند معمولا گیرنده گفته می شود. منابع غالبا گیرنده های کاملا مشخص و خاص را هدف قرار می دهند.
بعنوان مثال ، پس از برقراری شیفت شب در بسیاری از مناطق آمریکا ، مک دونالد جهت بالا بردن فروش خود سیاست جدیدی را بکار گرفت ، آنها با علم به آنکه کارگران بعد از شیفت کاری مبدل به مسافرانی در شهر می شدند ، این بازار را مورد هدف قرار دادند. زیرا این شرکت می دانست که این افراد بخش بزرگی از تجارت اواخر شب را تشکسل می دهند. آنها را ترغیب کرد تا برنامه جدید رستوران یاب را نصب کنند و از تبلیغات قرارداده شده در خودپردازها ، پمپ بنزین ها و همچنین در وب سایت هایی که در شب مکررا مورد بازدید قرار می گرفت استفاده نمود.
وب سایت مارکتینگ
در این مدل وب سایت محور کلیه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است. به تنهایی کانالی بسیار قدرتمندی می باشد ، اما نیازمند رسانه ای برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید برند ، محصول و خدمات را بطور واضح و به یاد ملندنی را ارائه دهد. این پلتفرم باید سریع ، کاربر پسند (User-Friendly) ، واکنش گرا (Mobile-Friendly) و کاربردی آسان داشته باشد.
تبلیغات کلیکی (PPC) یا پراخت در ازای هر کلیک
تبلیغات PPC به بازاریابان این امکان را می دهد تا از طریق کاربرانی که دسترسی به اینترنت دارند کمپین ها را از طریق پلتفرم های تبلیغاتی کلیکی اجرا نمایند.
بازاریابان می توانند کمپین های (PPC) را در گوگل (Google) ، Pinterest ، Twitter ، LinkedIn ، Bing سایر سایت های داخلی فارسی زبان تنظیم کنند و تبلیغات خود را به افرادی نشان دهند که در جستجوی اصطلاحات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند. کمپین های کلیکی می توانند براساس ویزگی های جمعیتی مانند سن و جنسیت کاربران تقسیم شوند یا حتی علایق ، شهرو یا منطقه ی خاصی را هدف قرار دهند. محبوبترین های PPC تبلیغات Google و Facebook هستند .