4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما

خواندن این مطلب حدود 7 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.
Rate this post

اعتبار باعث ایجاد اعتماد شده و اعتماد باعث حرکت و تصمیم گیری می شود.

بسیاری از شرکت‌ و سازمان ها با رشد بالا اغلب به طور منحصربه‌فرد بر روی محصول و فناوری خود متمرکز می شوند اما آنها اعتبار برند را با عنوان فکری در آینده برای آن خواهیم نمود ، ترک می‌کنند.

باید به این نکته توجه نمود که مهم نیست که در مورد محصول خود چه می گویید ، اگر نام تجاری شما معتبر نباشد ، مورد توجه قرار نخواهید گرفت.

شرکت‌های آینده‌نگر سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای برای محافظت از اعتبار برند خود انجام می‌دهند، زیرا ریسک آن بالا است.

مطالعات نشان می دهد که بازدیدکنندگان وب سایت شما تنها در50 میلی ثانیه تصمیم می گیرند که بمانند و یا وب سایت را ترک نمایند.

آنها در یک چشم به هم زدن این تصمیم را نمی گیرند بلکه تنها به یک سوم این زمان نیاز دارند.

مطمئناً، هیچ بخش کوچکی از این فرآیند تصمیم‌گیری سریع توسط درک اعتباری که در سایت نمایش داده می‌شود (یا نمایش داده نمی‌شود) ایجاد نمی‌شود.

البته، ما همچنین می دانیم که تصمیمات خرید نیز بر اساس اعتبار است. تحقیقات مصرف کننده نشان داده است که افزایش اعتماد به نفس با افزایش 50 درصدی رفتار خرید مرتبط است.

این یافته‌ها به طور یکسان برای تمام کسب و کارها صدق می کند ، خواه فروشگاه  فروش لباس باشد یا شرکت‌هایی که زیرساخت‌های فناوری ۱ میلیون دلاری می‌فروشند.

به عبارت دیگر، اعتبار ادراک را شکل می دهد و درآمد را هدایت و حاصل می کند.

این نکته می باشد که بسیاری از شرکت های فناوری در برند خود کوتاهی می کنند.

شکاف اعتبار برند

اعتبار به طور خاص ارزشمند است زیرا تکرار نمودن آن بسیار دشوار است.

وقتی اعتبار دارید، به مشتریان بالقوه نشان می دهد که قابل اعتماد هستید و همچنین ثابت و ماندگار، قابل اعتماد و قابل پیش بینی هستید (انتخاب امن).

داشتن یک نام تجاری معتبر به این معنی است که مشتریان شما می دانند باید چه انتظار داشته باشند و می دانند آنچه را که نیاز دارند  نحوه احسن دریافت کنند. برند شما باید به گونه ای منتقل کند که نیازهای نهایی آنها را می‌دانید و وقتی با شما تماس می‌گیرند، این نیاز مرتفع می شود.

به‌ویژه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری در حال رشد که به دنبال فروش درابعاد سازمانی هستند، شهرت برند شما تحت بررسی شدید قرار خواهد گرفت و یکی از دلایل مهمی است که منجربه شکست 90 درصد شرکت های فناوری می شود.

زمانی که مشتریان بزرگ و معتبر تصمیم می گیرند قراردادی 3 ساله با شما امضا کنند باید بداند که مدت طولانی در حوزه خود فعال خواهید بود و در 2 هفته آینده به طور اساسی تغییری نخواهید کرد.

وقتی تیم فروش شما با سؤالاتی ازاین قبیل مواجه می شود، متوجه می شوید که با مشکل اعتبار مواجه هستید:

     با کدام شرکت ها کار کرده اید؟

     آیا در صنعت خاص من تجربه دارید؟

     آخرین بار چه زمانی پروژه جذب کردید؟

     چه شرکت یا سازمانی معتبری بوده است؟

این شکاف اعتبار نامیده می شود و وظیفه بازاریابان غلبه بر آن می باشد.

وظیفه شما به عنوان یک رهبر بازاریابی این است که مشخص کنید مشتریان چه زمانی، کجا و چگونه اعتبار شما را ارزیابی می کنند و سپس در مورد نحوه ایجاد اعتماد به برند در سراسر آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) خود برنامه ریزی یا پلن فعال، آگاهانه و استراتژیک داشته باشید.

بنابراین نیاز دارید تا بدانید آیا این برنامه ریزی یا پلن به درستی تدوین و عمل می کند ؟

پیشینه و داستان، طراحی و فناوری وب سایت شما سیگنال های قوی در مورد اعتبار برند شما ارسال می کند.

اینجا جایی است که اکثر مشتریان بالقوه برای اولین بار با شرکت شما تعامل خواهند داشت و یا اولین جایی است که پس از اطلاع از محصولات شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند.

اما قبل از اینکه دقیقاً بررسی کنیم که چگونه برند شما می‌تواند به اعتبار شما آسیب بزند، بیایید به بررسی نحوه درک ما به عنوان انسان و مشتری از اعتبار شروع کنیم.

چارچوبی و سازوکاری برای درک اعتبار دیجیتال

بیایید به اجزای اصلی اعتماد نگاه کنیم. سپس می‌توانیم ببینیم چه اهرم‌ها و استراتژی‌هایی باید بخشی از ساز و کار ما برای ایجاد اعتماد و از بین بردن شکاف اعتبار باشد.

مطالعه ای دقیق از آزمایشگاه فناوری در استنفورد نشان داد که اعتبار به ویژه در فضای دیجیتال از چهار جزء کلیدی تشکیل شده است.

  • اعتبار فرضی و یا احتمالی : نوع صنعت،معتبر و پیشرو بودن ، دسته بندی محصول و استراتژی برند
  • اعتبار شهرت و یا تایید شده : تایید اجتماعی، رسانه های اجتماعی، بررسی ها، سفارش و توصیه شده
  • اعتبار سطحی و یا بصری : طراحی، UX، انتقال پیام، محتوا
  • اعتبار تجربه شده یا کسب شده : کیفیت محصول، خدمات

اعتبار فرضی و یا احتمالی : این نوع از اعتبار به فرضیات عمومی مربوط می شود که ما در مورد یک نام تجاری می دانیم، حتی اگر آن را دست اول تجربه نکرده باشیم. اعتبار فرضی توضیح می‌دهد که چرا شما هرگز کفش‌های مخصوص دویدن نایک را نخریده‌اید، اما ، صرفاً به دلیل شهرت این برند تصور می‌کنید که کیفیت آن بسیار خوب خواهد بود.

اعتبار شهرت  و یا تایید شده : زمانی است که یکی از اعضای خانواده یا دوستان (یا افرادی که نظرات خود را به صورت آنلاین ارسال می کنند) شخصاً برای یک شرکت، محصول یا خدمات تضمین می کنند. هرچه منبع معتبرتر باشد، وزن و تاثیر گذاری آن توصیه بیشتر است.

اعتبار سطحی و یا بصری : اعتبار سطحی اولین برداشت شماست. این چیزی است که مشتریان پس از بررسی اولیه و ساده فکر می کنند . این می تواند اولین برداشت از وب سایت، بررسی ها در لیست پیشنهاد دیگر سایت ها یا حتی اولین برداشت از نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی باشد.  برای استارت آپ ها یا شرکت هایی که شهرت بالایی در بازارهای هدف خود ندارند، اعتبار سطحی فوق العاده مهم است. کاربران محتاط به دنبال نشانه هایی از مشروعیت برای ایجاد احساس راحتی و اعتماد خواهند بود.  شما باید سطح اعتماد آنها را افزایش دهید و آنها را با غوطه وری در اطلاعات محصول یا خدمات خود ترغیب به انجام خرید آنلاین با احساس امنیت کنید.

اعتبار تجربه شده یا کسب شده : آخرین نوع اعتبار تنها از طریق تجربه شخصی به دست می آید. برای رسیدن به این نقطه، یک مشتری یا کاربر باید مایل به تعامل با برند شما باشد.

با نگاهی به هریک از این جنبه ها، می‌توانیم هم نقش اعتبار برند در مسیر خریدار را درک کنیم و هم استراتژی‌ها و کانال‌هایی که به هر کدام مرتبط هستند.

استراتژیک بودن در مورد ایجاد اعتماد برای وب سایت شما

تقریباً وب سایت هر شرکتی برخی از این چالش ها را تجربه می کند.

اما، این مشکلات در خلاء اتفاق نمی‌افتند و مشکلات تاکتیکی نیستند که بتوانید در یک روز با اضافه کردن یک نوار لوگو به سایت خود آن‌ها را برطرف کنید.

مشکل اعتبار برند محصول یک فرآیند شکست خورده برای طراحی و ساخت وب سایت است که اعتبار را در سطح استراتژیک در نظر نمی گیرد.

در گروه ویژن، فرآیند طراحی ما بر اساس استراتژی ساخته شده است. به عنوان بخش اصلی این استراتژی، ما اعتبار برند را در کل فرآیند خود، از داستان گویی گرفته تا طراحی ، ارزیابی، درک کرده و ایجاد می کنیم.

چهار مرحله کلیدی در فرآیند ما وجود دارد که به ما کمک می کند تا در راستای ایجاد اعتبار و تقویت روایت برند به عنوان بخش اصلی استراتژی وب سایت، سازگار شویم.

  1. شکاف ها را شناسایی کنید

اعتبار از طریق سازگاری پرورش می یابد.

اگر پیام‌ و جایگاه سازی برند شما ناسازگار باشد یا با دیدگاهی که مشتریان بالقوه از قبل دریافت کرده‌اید همسو نباشد، سردرگمی ایجاد می نماید.

در مسیر فرآیند کشف خود، ما عمیقاً در درک موقعیت ایده‌آل و تصویری که می‌خواهید از شما وجود داشته باشد و شکاف‌هایی که هم در استراتژی بازاریابی فعلی و هم در مکالمه‌هایی که با مشتریان بالقوه دارید وجود دارد، کاوش می‌کنیم.

این به ما کمک می‌کند شکاف‌های واضحی را در استراتژی شما وجود دارد شناسایی و می‌توانیم در سلسله‌مراتب انتقال پیام به مخاطب ، برطرف کنیم.

  1. هم راستایی در سلسله مراتب انتقال پیام

هنگامی که شکاف ها را درک کردیم، می توانیم چارچوبی برای رفع این ناهماهنگی ها ایجاد کنیم.

ما یک استراتژی ارتباطی و پیام رسانی یکپارچه می سازیم که ریشه در استراتژی برند دارد و کسب و کار شما را با خریداران شما هماهنگ می کند.

این موضوع به ما کمک می‌کند شکاف را از بین برده و مطمئن شویم که همه ارتباطات و پیام‌های کلیدی ما با برند و استراتژی کسب‌وکار تثبیت می‌شوند.

  1. نقشه برداری از بازدید در سطح صفحات

قبل از پرداختن به نمونه سازی و طراحی، می‌خواهیم استراتژی انتقال پیام را که در بالا ایجاد کردیم با صفحات خاص وب‌سایت همپوشانی کنیم.

با شروع طراحی یک تک صفحه مانند صفحه نخست از سلسله مراتب انتقال پیام برای ساختن سفری استفاده می کنیم که نحوه ساختار محتوا را نشان می دهد.

  1. سفر در سطح سایت را تعریف کنید

این منبع استراتژی پیام  ما را در سراسر سفر مشتری در سایت تعمیم می‌دهد تا تمام صفحات مرتبط در سایت شما را در بر بگیرد، چارچوبی برای نحوه شناسایی رفتار مشتری ایده‌آل شما در سایت وهمچنین ایجاد ارزش افزوده و حفظ اعتبار و اعتماد با خود به همراه می‌ آورد.

با استفاده از این چارچوب، می‌توانیم فرصت‌هایی را برای پر نمودن  شکاف اعتبار با استفاده از عناصر استراتژیک مانند اثبات اجتماعی، مطالعات موردی و محتوایی که برند شما را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت می‌کند، شناسایی کنیم.

به حداکثر رساندن اعتبار برند در وب سایت شما

برای بیش از 10 سال، ما در حال اصلاح و ساخت رویه خود بوده ایم. ما رویکردهای سنتی برای طراحی سایت را بررسی کرده‌ایم و رویکردی مدرن و هوشمندانه‌تر برای هدایت نتایج کسب‌وکار ایجاد کرده‌ایم.

 یک وب سایت استراتژیک نتایج زیر را ارائه می دهد:

  •      افزایش 40 درصدی درآمد
  •      کاهش 37 درصدی در نرخ پرش
  •      81 درصد افزایش ترافیک نسبت به سال گذشته
  •      2 برابر نمودن نرخ تبدیل

ما می دانیم که اعتبار برند شما به سختی به دست آمده و شکننده است و که چه مواردی مهمی در خطر است. ما درک می کنیم که CMO ها (رهبران بازاریابی) با اعتبار برند زندگی می کنند و می میرند.

به همین دلیل است که از چارچوب و تجربیات اثبات شده برای محافظت و بهبود یکی از حیاتی ترین دارایی های تجاری شما استفاده می کنیم.

کارهایی را که برای مشتریان خود مانند فروشگاه اینترنتی انرژی نوین ، توسعه صنایع و معادن کوثر ، مجتمع تولیدی بتلند وسایر شرکت دیگر انجام داده‌ایم، را ببینید.

جهت نیاز به دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر از شما دعوت می شود به صفحه تخصصی واقع در سایت گروه ویژن با موضوع طراحی سایت مراجعه نموده و با ما در تماس باشید ، ما خدمات رایگانی بسیاری را بدون نیاز به پرداخت هزینه و قرارداد به شما ارائه خواهیم داد.

امتیاز مطلب

5/5

اشتراک گذاری

برچسب ها:

پست های مرتبط :

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما
دیجیتال مارکتینگ

4 کلید برای افزایش چشمگیر اعتبار برند در وب سایت شما

اعتبار باعث ایجاد اعتماد شده واعتماد باعث حرکت و تصمیم گیری می شود.
بسیاری از شرکت‌ و سازمان ها با رشد بالا اغلب به طور منحصربه‌فرد بر روی محصول و فناوری خود متمرکز می شوند اما آنها اعتبار برند را با عنوان فکری در آینده برای آن خواهیم نمود ، ترک می‌کنند.

تجهیزات شبکه
انفورماتیک

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه برای ترکیب ، جداسازی، تغییر، افزایش یا هدایت بسته های اطلاعات در طول یک رایانه یا شبکه مخابراتی استفاده می شود. این تجهیزات شامل ایستگاه های کاری (رایانه ها ، سرور ها ، پرینترها و…) هاب ، سوئیچ ، روتر ، بریج ها، گتوی ها، ملتی پلکسر ، فرستنده ، گیرنده و فایروال است. تجهیزات شبکه علاوه بر نوع دستگاه ، توسط پروتکل (به عنوان مثال ، اترنت) و نوع پورت یا رابط (به عنوان مثال ، T1) تعریف می شود. این مفاهیم در زیر توضیح داده شده است.

انفورماتیک

اصول شبکه بی سیم را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد فناوری بی سیم و نحوه استفاده از آن برای ایجاد شبکه وایرلیس را پوشش می دهد. فناوری بی سیم در بسیاری از انواع ارتباطات استفاده می شود. ما از آن برای شبکه استفاده می کنیم زیرا ارزان تر و انعطاف پذیرتر از شبکه های کابل است. در حالی که شبکه های وایرلس یا بی سیم می توانند به اندازه شبکه های سیمی سریع و قدرتمند باشند ، اما اشکالاتی نیز دارند.

اصول شبکه کامپیوتری
انفورماتیک

اصول شبکه کامپیوتری را بیاموزید

این مقاله اصول نحوه عملکرد شبکه و نحوه استفاده از دستگاه های مختلف برای ایجاد شبکه را پوشش می دهد. شبکه های کامپیوتری سالهاست که وجود دارد و با گذشت زمان ، فناوری ها سریعتر و ارزان تر شده اند. شبکه ها از دستگاه و ایستگاه های کاری مختلفی مانند رایانه ، سوئیچ ، روتر و… تشکیل شده اند که توسط کابل یا سیگنال های بی سیم به یکدیگر متصل شده اند. درک اصول نحوه ترکیب شبکه ها یک گام مهم در ایجاد یک شبکه بی سیم در یک اجتماع یا محله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید