خدمات پشتیبانی شبکه
مشکلات شبکه خود را به ما بسپارید!

به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید اگر:
- سرعت شبکه پائین است و یا قطع می شود ؟
- اختلال و کندی اینترنت دارید و شرکت اینترنتی پاسخگو نیست؟
- اطلاعات به صورت پراکنده روی شبکه است و دسترسی ها مشخص نیست؟
- در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت هستید ؟
- با نرمافزارهای کاربردی، مالی و اداری مشکل دارید؟
- مشکلات دستگاه فکس، پرینتر، اسکنر و … وقت پرسنل را میگیرد؟
- نگرانی آلودگی به ویروس، بد افزار، باج افزار و … را دارید؟
- میخواهید کارمندان براساس جایگاه سازمانی به اطلاعات دسترسی داشته باشند؟
- به دنبال راهکاری هستید که فرآیندهای کاری خود را بهتر و سیستماتیک انجام دهید؟
- نیازمند ممیزی و تدوین استراتژی در واحد انفورماتیک خود هستید؟
- روند رشد و توسعه سازمان خود را دیده اید اما نگران زیرساخت های خود هستید؟
- نیازمند تدوین استراتژی برای واحد انفورماتیک خود هستید؟

پشتیبانی شبکه چیست؟
وظایف پشتیبان شبکه چیست؟
- آشنایی و تسلط به تجهیزات شبکه، آنالیز ،نصب و راه اندازی شبکه
- ارائه گزارشهای جامع و کامل از اوضاع کیفی شبکه داخلی و یا خارجی
- مستندسازی تجهیزات و زیرساخت های شبکه
- ارائه خدمات به سریع و بهموقع و در دسترس بودن در هر زمانی
- بازرسی دورهای تجهیزات و سرویسها و مطلع شدن از سلامت تجهیزات
- شناسایی و حل مشکلات مربوط به شبکه
- ارائه پیشنهاد و مشاوره جهت حفظ امنیت

چرا پشتیبانی شبکه برای شرکتها مهم است؟
چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟
اگر با این دست مشکلات مواجه اید ، شما نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی شبکه ویژن هستید. گروه ویژن با بیش از یک دهه تجربه و سرویس دهی به شرکت ها و سازمان ها در گام نخست با تماس شما بصورت رایگان مجموعه را آنالیز و بررسی نموده و براساس نیازهای موجود در کنار شما خواهد بود.
- یک تیم، دانش و تجربه بیشتری در حل سریع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد .
- تیم متخصص با تجربه فراوانی که دارد، میتواند به شما در جهت پیشرفت کسب و کارتان کمک و استراتژی بهتری را تدوین کند.
- گروه ها و تیم ها حرفه ای که در شرکت های پیمانکاری وجود دارند دارای کارشناسانی هستن که در زمینه های مختلف بطور تخصصی تحصیل و تجربه کسب کرده اند و با مشورت گروهی مشکلات را شناسایی و مرتفع می سازند.
- واحد انفورماتیک سازمان ها جزء کلیدی و حساس ترین واحدهای یک مجموعه به حساب می آید ، با برون سپاری این واحد قائم بر یک فرد نخواهد بود.
- با برون سپاری به یک تیم متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان متمرکز میشوید و دغدغه ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویسهای آن نخواهی داشت.
- کسب و کار شما وابسته به دانش یک نفر نیست. بلکه گروهی از کارشناس برای شما کار میکنند.
- با برون سپاری، شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه بابت صحت انجام امور محوله تضمین دریافت نماید و می توانید نسبت به کیفیت خدمات ممیزی و یا در صورت لزوم ماخذه و جرایم در نظر بگیرید.
در مقاله ای جداگانه با عنوان قرارداد پشتیبانی شبکه به شرح تنظیم شرایط و مفاد مورد نیاز پرداخته شده است.
چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟

بررسی و نظارت بر ارتباطات
برای برقراری ارتباط بین سیستمهای مختلف، از پروتکلهای مختلفی استفاده میشود. نظارت بر عملکرد صحیح هر یک از این پروتکلها به معنای نظارت بر عملکرد کلی سیستم و شبکه است. کارشناس شبکه، باید به صورت منظم تمامی راههای ارتباطی را زیر نظر داشته و از انتقال درست و امن دادهها، اطمینان حاصل کنند.


گزارش از نحوه عملکرد شبکه
در صورتی که پشتیبان شبکه به صورت منظم عملکرد شبکه شما را زیر نظر داشته باشد، میتواند در بازههای زمانی مختلف، با در نظر داشتن معیارهای مختلف، گزارشی از نحوه عملکرد شبکه در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثال میزان پهنای باندی که هر برنامه استفاده میکند، سرعت اجرای دستورالعملهای مختلف و … با استفاده از تحلیل گزارش در بازههای زمانی مختلف، میتوانید متوجه مشکلات احتمالی، فرسودگی تجهیزات و تغییرات مورد نیاز شده و به موقع دستبهکار شوید.

نظارت بر تجهیزات شبکه
همانطور که میدانید برای اجرای شبکه نیاز به یک سری از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری است. برای آنکه یک شبکه در بهترین حالت خود کار کند، باید تمامی تجهیزات به روز بوده و به درستی کار کنند. اما بررسی اینکه هر یک از بخشهای شبکه به درستی کار میکنند یا نه، نیاز به بهروزرسانی و تعویض دارند یا نه و موارد دیگر، به عهده کارشناس است.

پیش بینی نیازهای آتی در سازمان
یکی از چالشهایی که هنگام طراحی شبکه باید به آن توجه شود، نیازمندی مجموعه در سالهای آتی و پیش رو است. گاهی اوقات با افزایش تعداد کارمندان، اضافه شدن خدمات جدید و … نیاز مجموعه تغییر کرده و همین مسئله منجر به تغییر شیوه طراحی شبکه میشود. یک پشتیبان شبکه باید بتواند نیازهای احتمالی مجموعه در سالهای پیش رو را شناسایی کرده و با در نظر داشتن آن مسئولیت اجرای شبکه را به عهده بگیرد.

ایجاد ارتباط موثر با سایر اعضا
پشتیبان شبکه که بصورت فریلنسر ویا پاره وقت در مجموعه ای فعالیت می کند باید بتواند با تسلط و شناخت بر رفتار شناسی سایر اعضای مجموعه ارتباط موثری را ایجاد نماید تا کارمندان بتوانند به راحتی نیازها و مشکلات خود را بیان نموده و به عنوان عضوی از گروه خود او را بپذیرند.
چرا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه؟
مستندسازی
اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان میگذاریم.
قدمت و تجریه ما
بیش از یک دهه تجربه قابل استناد داریم.
سامانه جامع ثبت مشکلات
مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت میشود. تیکتینگ کمک میکند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارشها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.
همکاران تجاری
با تامینکنندههای برتر نرم افزارهای مالی و اداری، سختافزارها و سرویسدهندههای اینترنت همکاری تجاری داریم. به این ترتیب خیالتان از لحاظ انتخاب پیمانکارانتان راحت خواهد بود.
تعدد پروژهها
بیش از ۲۰۰ پروژه مستند و موفق اجرا کردهایم و از دستاوردهای افتخار آمیز ما می باشد.
تنوع مشتریانمان
مشتریان ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث میشود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.
عدم افشای اطلاعات
در قراردادهایمان بند NDA:Non-Disclosure Agreement داریم که تضمین میکند اطلاعات کسب و کار شما هیچوقت از جانب ما افشا نخواهد شد.
تضمین کیفیت سرویس
با شما توافقنامه SLA:Service Level Agreement امضا میکنیم که در واقع تضمینی است تا سطح کیفیت خدماتمان از حدودی که تعهد کردهایم پایینتر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه میشویم
قرارداد حقوقی
با مشتریهایمان قرارداد حقوقی میبندیم و به این ترتیب تعهداتمان کاملاً شفاف بیان میشود، تا مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام میدهیم.
عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !
شاید اول و مهمترین موضوعی که در مورد خدمات در ذهن شما نقش می بندد ، هزینه قرارداد دریافت خدمات می باشد. توضیحاتی کلی برای شکل گیری تصویری درست در ذهن شما از این عوامل را بیان می کنیم.
هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه ، نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری براساس نوع سرویس درخواستی و پیچیدگی شبکه ، تجهیزات و زیرساخت هر مشتری متغیر است.
به عنوان مثال، خدمات ۲۴×۷ از خدماتی فقط در ساعات اداری ارائه می شود گرانتر است. هر چه شبکه شما و سرویسهای مورد نیازتان بیشتر و پیچیدهتر باشد، نیروی متخصصتری نیاز دارید و هزینه های خدمات برای شما بیشتر خواهد شد؛ مثلا مدیریت تجهیزات سیسکو از روتر میکروتیک، یا سرور اچ پی از سرور سوپرمایکرو نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد. اینکه آنتی ویروس تحت شبکه دارید، از مجازی سازی سرور استفاده میکنید، ارتباط بین سوییچها از طریق فیبر نوری است، یا بستر تلفنی شما ویپ (VoIP) است نیز در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه تاثیر بسزایی دارد.
ساعات مورد نیاز برای رفع مشکلات نیز فاکتور مهمی در قیمت خدمات خواهد بود.
اما برای اینکه رنج تعرفه خدریافت خدمات را بدانید، تعرفه خدمات از ساعتی 200 هزار تومان تا 650 هزار تومان متغیر است.
صرفا تعرفه با رنج قیمتی پایین نمی تواند ملاک در انتخاب پیمانکار برای شما باشید ، باید به این نکته توجه نمایید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید چه سرویسی و با چه کیفیتی دریافت خواهد کرد.
مطالب بیشتری در مورد قرارد پشتیبانی شبکه و اطلاعات آن
مفاد مهم قرارداد پشتیبانی چیست؟

پایبندی به قرارداد
عدم حق واگذاری به شخص یا پیمانکار ثالث

تعهدات پیمانکار
بطور جامع و مشخص تعهدات ما ذکر می شود

شفافیت در ارائه خدمات
مستند سازی و ارائه اطلاعات، مانند گذرواژهها و …

راز داری و افشای اطلاعات
تعهد به عدم افشای اطلاعات یا NDA
عوامل تاثیر گذار بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه !
- نصب و راه اندازی شبکه شرکت بانیان نما مبنا
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT و VOIP شرکت آوا تجارت آراد
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت پرشین پارس
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت کارما
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت گلدایران LG
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت دلفین آبی
- تجهیز و پیاده سازی زیرساخت IT شرکت سینا دارو
- نصب و راه اندازی شبکه وایرلس دانشگاه شهید بهشتی
- نصب و راه اندازی شبکه پسیو و اکتیو بانک تجاری ایران و اروپا

نیازمند اطلاعات بیشتر هستید به بخش سوالات متداول سر بزنید!
تعرفه پشتیبانی شبکه
سه طرح قیمتی و متنوع برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه وجود دارد براساس نیاز می توانید هر یک را انتخاب نمایید و در صورت نیاز می توانیم این تعرفه ها را سفارشی کرده و با نیاز شما تطبیق دهیم.
طرح برنزی
مناسب شرکت های کوچک- آنالیز رایگان
- پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
- پشتیبانی تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات از راه دور (ریموتی)
- خدمات تلفنی و ایمیلی
- سرویس آنکال
- حضور ساعتی یکبار در ماه
طرح نقره ای
مناسب شرکت های متوسط- آنالیز رایگان
- پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
- پشتیبانی از تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات از راه دور (ریموتی)
- خدمات تلفنی و ایمیلی
- سرویس آنکال
- حضور ساعتی دو روز در ماه
طرح طلایی
مناسب شرکت و سازمان های بزرگ- آنالیز رایگان
- پشتیبانی از سرور و کلاینت ها
- پشتیبانی از تجهیزات اداری
- پشتیبانی از اینترنت
- خدمات از راه دور (ریموتی)
- خدمات ۲۴/۷ (On-call)
- خدمات توسعه ، نصب و راه اندازی سرویسها
- حضور حداقل یک روز در هفته (براساس توافق)