Epic پلتفرم خالق کاراکترهای سه بعدی واقع گرایانه خود را بنام «MetaHuman» به نمایش می گذارد.
یکی از دشوارترین کارها در دنیای بازی های وضوح بالا ، ایجاد شخصیت واقع گرایانه به ویژه چهره های آنهاست. امروز Epic ابزار جدیدی برای ایجاد شخصیت در Unreal Engine به نمایش گذاشت که به شما امکان می دهد با تلاش بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلاً انجام می داید ، تقریباً کارکترهایی با بی نهایت تنوع دیجیتالی صورت نزدیک به واقعیت را بسازید.
MetaHuman Creator برنامه ای برای طراحی کاراکترها است که به افراد اجازه می دهد پیش تنظیمات را با هم ترکیب و مطابقت دهند و سپس بروی کوچکترین جزئیات تمرکز نمایند. این سرویس بروی میزبان ابری است ، زیرا مقدار توان محاسباتی و ذخیره سازی مورد نیاز برای طراحی این کاراکترها در این وضوح ، رزولوشن و… بیش از آن است که اکثر مردم در دسترس دارند.
هر کسی که از نرم افزار خلق شخصیت با کیفیت استفاده کرده باشد ، اجزا را تشخیص می دهد، چند ده مدل مو ، انواع گوش ، ریش و شکل لب ، که می توانند مانند آقای سیب زمینی دیجیتال (اشاره به شخصیت آقای سیب زمینی در کارتون اسباب بازی ها) اضافه ، کم و تنظیم شوند.
تفاوت بین MetaHuman Creator ومثلاً خلاقیت سطح مصرف کننده مانند Cyberpunk 2077 وضوح بالا و انعطاف پذیری است. همانطور که در فیلم ها مشاهده می کنید ، کیفیت مو ، پوست ، چشم ها ، دندان ها و غیره بسیار بالا است ، پیرمرد بزرگ سمت چپ دارای چین و چروک های کاملاً واقع گرایانه است که هنگام حرکت دادن صورت و روش صحیح سایه و تغییر شکل تعامل نور با پوست روشن بانوی مرکزی بسیار متفاوت از پوست تیره کارکتر سمت راستی است.
شروع طراحی “بانوی مرکزی” به عنوان مرد میانسال آغاز شد و جز به جز ظاهر فعلی طرح آن حجاری شد تا اینکه به یک تنظیم چهره از پیش تعیین شده “زنانه” تغییر کند ، نشان می دهد که اگر بیش از حد چهره ها را دستکاری کنید چهره ها بهم ریخته نمی شوند ، مطمئناً این خطر در دیگر سازندگان وجود دارد. می توانید روند کار را به سرعت در ویدیوی زیر مشاهده کنید:
اگر فقط استودیوهای AAA بتوانند منابعی را برای ساخت شخصیت هایی از این دست جمع کنند ، به طور کلی برای بازی ها مناسب نیست.
به طور طبیعی همچنین با دیگر ابزارهای سازنده این برنامه ادغام می شود ، امکان انیمیشن دادن را با بکارگیری از ابزارهای مختلف ، به طور عصبی با مش و خروجی برای استفاده در ابزارهای دیگر فراهم می کند.
این سطح از جزئیات بی سابقه نیست ، اما رندر با کیفیت باعث می شود کارکتر اصلی برای نمای نزدیک و میکرو بیان بسیار مناسب باشد. رویکرد Epic فقط افزایش کیفیت بالقوه دارایی ها و روشنایی و غیره نیست بلکه اجرای آن را آسان و کارآمد می کند.
اگر فقط استودیوهای AAA بتوانند منابعی را برای ساخت شخصیت هایی از این دست جمع کنند ، به طور کلی برای بازی ها مناسب نیست.
به طور طبیعی همچنین با دیگر ابزارهای سازنده این برنامه ادغام می شود ، امکان انیمیشن دادن را با بکارگیری از ابزارهای مختلف ، به طور عصبی با مش و خروجی برای استفاده در ابزارهای دیگر فراهم می کند.
این سطح از جزئیات بی سابقه نیست ، اما رندر با کیفیت باعث می شود کارکتر اصلی برای نمای نزدیک و میکرو بیان بسیار مناسب باشد. رویکرد Epic فقط افزایش کیفیت بالقوه دارایی ها و روشنایی و غیره نیست بلکه اجرای آن را آسان و کارآمد می کند.